Contesta les preguntes següents:
1. Com podríem definir la “publicitat”?
La publicitat comercial és un dels fenòmens de comunicació i cultura de masses més importants del nostre temps
2. Quins són els temes recurrents a la publicitat?
La importància y la juventut .
La importància y la juventut .
3. A quina part de les persones van dirigits els missatges publicitaris? A la seva intel·ligència o als sentiments? Raona la resposta.
A totes les persones,per què hi ha coses que tenen sentit i hi ha coses que no.
4. En el text es mostra la imatge que es dóna de certs grups socials. Comenta-ho.
El progrès y la publicitat
A totes les persones,per què hi ha coses que tenen sentit i hi ha coses que no.
4. En el text es mostra la imatge que es dóna de certs grups socials. Comenta-ho.
No es pot llegir bé el teu text.
ResponEliminaHas presentat l'activitat fora de termini.
Canvia el color de la lletra de fons.
ResponEliminaEn aquest segon trimestre només has treballat en la teva presentació de Vargas Llosa. Cal que et posis al dia en les activitats relacionades amb les presentacions, els cartells, ... i també cal fer els relats i votar els dels companys.